lauantai 28. huhtikuuta 2012

Portaikossa tapahtunutta

Tämä oli siis lähtötilanne yläketaan vievässä portaikossa, ihanat punaiseksi maalatut pinkopahvit seinässä ja portaissa kivaa vihreää kokolattiamattoa, vau!


Pavit ja matot pois ja seinän laudoitus esiin.

Eristettä seiniin (no, vihreää sekin, mutta ei onneksi jää lopulliseksi pinnaksi)

jotain kivaa kuviotapettia olen tuohon portaikon seiniin suunnitellut ja samaa tapettia voisi olla myös tuon eteisen naulakkosyvennyksen seinät. On tässä tosin vielä "jokunen" homma ennenkun tarvitsee tapettia valita, mut onhan se hyvä että suunnitelmat on noin pääpiirteittäin valmiina:)

3 kommenttia:

  1. Hyvä tulee! Tosi hauska yksityiskohta nuo pikku-ikkunat portaikossa. Bongasin tämän teidän talon ihan livenäkin kun käväisin porukoilla kotikulmilla :) Ja mistä tunnistin? Se seinävalaisin pisti silmään :)

    VastaaPoista
  2. Juu, siellähän me, näin paikallisesti hyvinkin vilkkaan kadun varrella ahkeroidaan;)Moni on sanonut ettei ole taloamme aiemmin edes huommannut siinä olevankaan ja ei mikään ihme kun sellainen ryteikkö siinä kadunlaidassa kasvoi.

    VastaaPoista
  3. Oih ja voih..ihanaa oli taas lukea ja etenkin katsoa kuinka teillä unelmakoti vaan edistyy..mä olen jo siinä vaiheessa että pääsin eilen tutkimaan tarkemmin paikkoja (joskin vuokralaiset ei ole kokonaan asuntoa tyhjentäneet :( ,mutta pikkuhiljaa mun sisäinen "sisustussuunnittelija " alkaa heräilemään..pikkuhiljaa jos alkais laittaa paikkoja nimittäin PALJON on rempattavaa..mutta kyllä mä vaan niin tykkää vanhoista taloista..:)

    Terkuin Miikku

    VastaaPoista