keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

National treasure

Siis ainkin kansallisaarre tai vähintään kansainvälinen aarre on mun viimeisin löytöni. Toisen roska on toisen aarre ja tämä on mun aarrearkkuni!
 
 
 
 
Toistaiseksi arkku löysi paikkansa yöpöytänä, siinä me nyt vierekkäin nukutaan aarrearkku ja minä:)
 
Taulujen paikat on ollut hakusessaan ja on siis edelleen, kun ei meinaa millään raaskia noita (vielä toistaiseksi) puhtaita valkoisia seiniä porata.
Ruokapöydän viereiselle seinälle olin kyllä jo aikaa sitten kaavaillut IIISOA taulua, mistään ei vaan oikein sellaista sopivaa meinannut löytyä. Niin mitäpä tein????
No maalasin taulun itse!
 Ei se nyt ihan sellainen ole kun olin ajatellut, eikä ees pitänyt tulla kukkataulua, mutta tuli kuitenkin. Kyllä se tuohon paikalleen vaan on kuin tehty, ainiin mut sehän onkin:)
siinä se on, ensimmäinen maalaukseni sitten lukuisten vuosien.
Kokoa taululla on 150x130cm
 
 
 

8 kommenttia:

  1. Kyllä olet oikea TAITEILIJA!!! Onko myynnissä...?

    kyselee anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh:) ei, kyllä tuo teos nyt pidetään ihan omana ilona. Tai tietty jos hinta on kohdillaan, niin asiaa voinen harkita... Eihän sitä tiedä kuinka tuosta taiteilusta vielä innostun, niin mehän voidaan joku yhteisnäyttely vaikka järjestää??? Pitiskö jo sinne Pariisiin soittaa ja se Louvre varata?

      Poista
  2. Vastaukset
    1. sä meinaat siis sitä arkun hieman erikoista ominaistuoksua??? Joo, haiseehan se kieltämättä pahalle, mutta jospa se haju pysyisi siellä sisällä, kun ei nyt sitten kantta raotella!

      Poista
  3. Ihana taulu ja teidän koti on niiiiin kaunis ja ihana :)

    VastaaPoista